Наші «перші ластівки»

6 травня студентка групи УМЛс/о-31 Шиндак Галина провела свій перший відкритий дистанційний урок на тему «Узагальнення вивченого про відокремлені члени речення» у 8-А класі ліцею №13. На занятті були присутні вчителька української мови та літератури Латишевська Оксана Дмитрівна, керівник практики Ґрещук Валентина Василівна та методистка Брус Марія Петрівна.
Учні виконували різноманітні завдання, тести, зокрема, й на ресурсі learningapps. Звичайно, у восьмикласників виникали деякі труднощі при виконанні вправ, проте студентка, вдало використовуючи методичні прийоми, допомогла їм упоратись.
Методисти зробили аналіз проведеного уроку. Керівник практики Валентина Ґрещук дала цінні настанови та рекомендації щодо проведення уроку, взаємодії вчителя та учнів, поділилася корисними порадами, як вдосконалити заняття, зробити їх кращими та ефективнішими.

Ще один урок провела сьогодні студентка Тягур Тетяна на тему «Повторення та узагальнення вивченого про займенник» у 6-В класі ліцею № 13.
На занятті були присутні вчителька української мови і літератури Курман Ольга Михайлівна та методист Думчак Іван Михайлович.
Заняття розпочалося з експрес-опитування, учні виконували вправи, повторювали правопис займенника, писали розподільний диктант із коментуванням. Завершився урок підсумковими тестами з аргументацією відповідей.

У цей же день провела урок у 6-А класі ліцею № 7 студентка Палійчук Євгенія на тему «Означальні займенники»
На уроці були присутні вчителька української мови та літератури Шпакович Ольга Юріївна та методистка Ґрещук Валентина Василівна. Організувати урок вдалося завдяки програмі ZOOM, яку діти успішно освоюють. Ліцеїсти охоче виконували запропоновані вправи, брали активну участь в обговоренні. 
Практикантка вдало використала ментальні карти, таблиці, схеми. І найголовніше: учні спробували самостійно створити ментальну карту. Усі залишилися задоволені та налаштовані на підкорення нових вершин не лише мови, але і техніки. 

Незважаючи на виклики часу, учні та студентки-практикантки довели, що дистанційне навчання може бути цікавим, розвивальним, а головне – продуктивним. Тому така нова для нас практика – це важливий досвід, який, безсумнівно, піде на користь.

Учимося в методистів, вчителів, дітей, а вони – у нас.