Студенти-практиканти розповідають про проходження педагогічної практики

Своїми враженнями від проходження виробничої навчально-виховної практики діляться студенти-практиканти:

«Перші спроби проведення активної практики відбулися у мене цього тижня. Разом з учнями 5-А класу ліцею № 7 освоювали освітню платформу Zoom. На уроці української мови ми повторили та узагальнили знання про складне речення, пряму мову та діалог. На занятті була присутня вчителька української мови Ольга Юріївна та керівник практики Валентина Василівна.
Учні виконували вправи та різні цікаві завдання, тести. Звичайно, у п’ятикласників виникали деякі труднощі, але спільними зусиллями ми їх долали.
Хочеться подякувати керівнику практики Грещук Валентині Василівні за її слушні поради та вказівки. Незважаючи на різні труднощі, ми з колегами доводимо, що дистанційне навчання може бути не тільки пізнавальним, а й продуктивним».
Студентка-практикантка 3 курсу Тетяна Слободян

«Сьогодні провела свій перший у житті відкритий онлайн-урок з української мови на тему «Сполучник як службова частина мови», який  відбувся у 7-Б класі ліцею № 18. На занятті  були присутні керівник практики Ґрещук Валентина Василівна, методистка Іванишин Наталія Ярославівна, а також колеги-одногрупниці Євгенія Палійчук та Мирослава Глушко.
Учні активно працювали впродовж усього уроку, проте під час виконання деяких завдань у них виникали певні труднощі, які ми разом намагались долати. Наприкінці уроку учні ділилися враженнями і погодилися, що здатні на більше.
Щиро вдячна Валентині Василівні та Наталії Ярославівні за слушні зауваження, до яких я обов’язково прислухаюсь».
Студентка-практикантка 3 курсу Соломія Любинецька

«Сьогодні я провела онлайн-урок з української мови на тему  «Словосполучення і речення. Просте речення» у 8 класі. На уроці була присутня методистка Наталія Ярославівна, яка допомогла мені визначити всі плюси і мінуси мого заняття.
Уроки дистанційно проводити не так легко, як здається, але ці труднощі роблять педагогічну практику ще цікавішою. Саме зараз я розумію, що все ж не схибила з вибором майбутньої професії».
Студентка-практикантка 3 курсу Марія Проців

«Цього тижня вдалося провести перші дистанційні уроки. Було дуже цікаво знайомитися з учнями 7-б класу ліцею № 7 у такому форматі. 
В понеділок була спроба знайомства з учнями у форматі авдіозв’язку.
Перед початком уроку дітям було надіслано різноманітні таблиці, схеми та тести для кращого засвоєння навчального матеріалу.
За пропозицією учнів сьомого класу було проведено відеозв’язок в соціальній мережі «Іnstagram». Семикласникам сподобався такий формат заняття, вони були активними та зацікавленими в роботі.
Звичайно, в учнів виникали певні труднощі при виконанні вправ, були також технічні проблеми, але з кожним разом з ними все легше справлятися. Усе завдяки співпраці учнів з практикантами, а також цінним порадам вчителів та методистів».
Студентка-практикантка 3 курсу Василина Чеховська

«З початку практики і до сьогодні (8 травня) активно працюю.
Пишу конспекти уроків як з української мови, так і з української літератури. Познайомився з класом. Створюю для дітей цікаві завдання. Знаходжу сучасні відео-уроки, які, разом із моїми вправами, допомагають дітям здобувати знання з тем, які ми проходимо.
Мої вчителі Ольга Юріївна та Любов Михайлівна допомагають та дають цінні поради. Зокрема Ольга Юріївна – вчитель української мови – допомогла настановами щодо моєї презентації. Любов Михайлівна допомогла оптимізувати подачу навчального матеріалу, а саме вказала на вподобання учнів та як їх зацікавити. Практикою я задоволений, це цінний досвід і я це розумію».
Студент-практикант 3 курсу Олег Бегмет

«Сьогодні у мене пройшов перший відкритий онлайн-урок на тему «М. Вінграновський «Сіроманець». Гуманізм повісті» у 5-В класі ліцею № 13. На занятті були присутні керівник практики Ґрещук Валентина Василівна, вчитель української мови та літератури Соловій Оксана Володимирівна та методист Брус Марія Петрівна.
На уроці учні виконували різні завдання, зокрема, у «Рубриці оголошень» вгадували літературних персонажів, складали характеристику головного героя. Упродовж уроку використовувались презентації, таблиці, буктрейлер.
Методисти проаналізували мою роботу, дали корисні поради та рекомендації щодо вдосконалення процесу навчання, настанови для кращої взаємодії учителя та учнів.
Сподіваємося, що наша співпраця додала хорошого настрою в карантинні будні і для учнів, і для вчителів, і для методистів».

Студентка-практикантка 3 курсу Лілія Кобута