19 травня відбулася підсумкова нарада за результатами виробничої навчально-виховної педагогічної практики студентів ІІІ курсу групи Узсо-31 Факультету філології. Практиканти розповідали про те, як здобували нові навички й уміння знаходити індивідуальний підхід до учнів, ділилися своїми успіхами та враженнями від проходження практики, демонстрували яскраві презентації, фото і відео.
Ця практика була особливою, адже студенти мали змогу спілкуватися з учнями як в онлайн режимі, так і в офлайн. Бакалаврині зауважили, що це дало змогу відкрити для себе цікаві методи і новітні засоби володіння сучасними освітніми технологіями. Усі вправно вчилися застосовувати різні програми, щоб покращити дистанційне навчання.
«Хочемо подякувати своїм учителям та методистам за безцінні поради та настанови, які стали у нагоді нам під час проходження практики! Факультетський керівник практики, доцентка Валентина Ґрещук наголосила, що в процесі проходження практики студенти старанно виконували всі завдання, підготували якісно презентацію проведеної роботи. Ми намагалися знаходити порозуміння з учнями та вчителями, старалися використовували різні методи у навчанні, удосконалювати свої навички, проводили профорієнтаційні заходи зі старшокласниками і запросили їх на рідний факультет.
Ми також отримали колосальний досвід та змогу реалізувати себе як педагоги та класні наставники, пересвідчилися, що проходження педагогічної практики – це надзвичайно важливий етап у становленні майбутнього вчителя», – поділилася враженнями практикантка Віталія Гушпіт.
Усі студенти дуже вдячні керівникові практики Валентині Ґрещук та методистові, професору Василеві Ґрещуку, що допомогли реалізувати вдалі ідеї, дали корисні поради, поділилися важливим досвідом своєї педагогічної діяльності.