#обирай_ПНУ

Навчання на українській філології традиційно пов’язують із майбутньою роботою у школі.
Насправді випускники спеціальності «Філологія (Українська мова і література)» завдяки володінню мовою, умінню працювати з текстами, грамотності освоюють й інші актуальні та перспективні професії, що мають попит на сучасному ринку праці.
Сьогодні про це розповідає наша випускниця Вікторія Дубінець, яка, завершивши навчання на українській філології, працює у сфері SMM. 
Привіт, я Вікторія Дубінець, і шість років тому я обрала українську філологію в ПНУ імені Василя Стефаника.
Чи виникали у мене питання, ким я стану після університету? Так. Чи хотіла стати успішною? Звісно. Чи хотіла бути вчителькою? Ні. Але напевне знала, що українська філологія — моя сфера, яка точно допоможе мені в кар’єрі.
Після першого курсу я почала працювати журналісткою у франківському інтернет-виданні «Galka.if.uа», згодом були інші медіа: «Cryptota», «Sotka.if.ua», стажування у столичному «Bit.ua» — та, зрештою, переїзд до Києва.
Зараз я SMM-координаторка в громадській організації «Фундація Суспільність», яка розвиває незалежні медіа в Україні.
SMM — сфера, яка допомагає будувати особистий бренд людини, проєкту, бізнесу в соцмережах.
Репутація, цінності, голос бренду, цільова аудиторія, унікальність, візуальна складова — все це потрібно об’єднати в єдиний механізм, який формує бренд. І це захоплює.
Окрім цього, я займаюся активізмом, веду власний блог і лекції, зокрема про SMM, в різних містах країни.
Та це тільки початок.
Як мені в цьому допомогла українська філологія? Проукраїнська позиція, грамотність, знання історії, вміння говорити й аналізувати — зараз, у період ведення гібридної війни росією, особливо цінні. Це те, що допомагає формувати особистий бренд та якісно виділятися.
Моя порада: аналізувати вивчене, вчити українську мову й історію та орієнтуватися на якість.