САМООСВІТА СТУДЕНТІВ

Вивчаючи дисципліну «Основи наукових досліджень» (викладачка – доц. Любов Іванівна Пена), студенти груп УМЛф-11 та УМЛф-12  опанували курси академічної доброчесності на платформах ВУМ, Prometheus та EdEra.

Першокурсниці поділилися своїми міркуваннями про такий вид самостійної роботи.

Огерук Богдана: Курси з академічної доброчесності були для мене цікавими та пізнавальними. Вони висвітлюють основні принципи академічної етики. Особливо цікавими були практичні завдання, які допомогли закріпити теоретичний матеріал. Курси допомогли ще краще зрозуміти важливість чесності в навчальному процесі та науковій діяльності.

Олексин Юліана: Після проходження курсів з академічної доброчесності я не тільки поглибила свої знання в цій темі, а й навчилася застосовувати їх на практиці. Найбільше мені сподобались тестові завдання – вони були надзвичайно цікавими та наближеними до реальних ситуацій, які можуть трапитися з кожним. Курси наголошують, що ми повинні бути відповідальними та розуміти важливість академічної доброчесності, адже це фундамент, на якому ґрунтується наша освіта.

Стасюк Оксана: Курс допоміг зрозуміти, як важливо дотримуватися етичних норм у навчанні та науковій роботі. Найбільше мені сподобались відеоуроки і те, як нам подавали інформацію. Я дізналася про відповідальність за плагіат і принципи чесного оцінювання. Ці знання сприятимуть формуванню відповідального ставлення до освіти та власних досліджень.

Федорів Вікторія: Курс «Академічна доброчесність» допоміг усвідомити важливість чесного навчання та наукової діяльності. Особливо цікаво було дізнатися про закони, які захищають інтелектуальну власність, та санкції, передбачені за їх порушення.

Хомин Тетяна: Курс допоміг мені зрозуміти важливість чесності у створенні власних досліджень, а також основні принципи академічної доброчесності. Дотримання доброчесності є основою для взаємоповаги та співпраці в науковому та освітньому процесі.