Вийшли друком Критерії самооцінювання студентів

Отримали в новому році приємні подарунки! 
Студентки-маґістрині Факультету філології підготували «Методичні рекомендації до проведення самооцінювання студентів ОР бакалавра та магістра спеціальностей «035 Філологія 035.01 Українська мова і література», «014 Середня освіта 014.01 Українська мова і література» денної та заочної форм навчання» (упорядники: Кудельницька Л.Ю., Шкорута Г.Л.; відповідальний редактор: кандидат філологічних наук, доцент кафедри загального і германського мовознавства Ґрещук В.В.). У методичних рекомендаціях розглянуто сутність поняття самооцінка, виокремлено її види, рівні та критерії. Проаналізовано основні шляхи формування самооцінки у студентів та її аспекти. Досліджено вплив самооцінки на будь-яку діяльність, в тому числі на навчання. Подано авторські дослідження, розроблені для студентів ЗВО.
Коротко про новинку розповідає упорядниця Любов Кудельницька: «Упродовж семестру на парах з “Методики викладання української мови у вищих навчальних закладах” ми трудилися, як бджілки. Оскільки подарунок, який ми готували усім нам, вимагав багато праці та натхнення. Ідеться про методичні рекомендації до проведення самооцінювання студентів, які мають теоретико-практичний характер.
Така ідея виникла на одному з практичних занять. І ми взагалі не шкодуємо, що відкрили для себе новий світ – редагування, укладання та авторства.
Усі схеми авторські. До роботи над методичними рекомендаціями долучилась не лише наша група, а й колеги-освітяни. Вважаємо, що таке об’єднання лише покращило “продукт”.
Отож, друзі, не забувайте бути ініціативними протягом всього року, адже саме це допоможе отримувати такі ж цінні та хороші подарунки наприкінці»