Обговорення ОП “Українська мова і література” зі спеціальності 035 Філологія (другий освітній рівень)

У рамках репрезентації оновленого варіанта ОП «Українська мова і література» зі спеціальності 035 Філологія для другого (магістерського) освітнього рівня завідувачка кафедри української мови і гарант цієї освітньої програми Марія Петрівна Брус провела спільну онлайн-зустріч для викладачів кафедри української мови, кафедри математики та інформатики і методики навчання, а також магістрів першого року навчання зі спеціальності 035 Філологія у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника. Під час обговорення було звернуто увагу на перелік компонентів освітньої програми, що входять до циклу загальної та професійної підготовки. Зокрема, розглянуто дисципліну «Інформаційні технології у філологічній науці», схарактеризовано відмінності між попередньою і теперішньою методикою її викладання, запропоновано внести низку змін та інновацій, пов’язаних зі специфікою та проблематикою філологічної науки.

На зустрічі виступила завідувачка кафедри математики та інформатики і методики навчання Наталія Володимирівна Кульчицька та зауважила актуальність цього курсу для магістрів. Через те, що комп’ютерні технології постійно змінюються, розвиваються і вдосконалюються, здобувачі повинні знайомитися з найновішими досягненнями у сфері інформаційних технологій, вивчати їх та використовувати у власній професійній діяльності. Доцентка цієї кафедри і викладачка вказаного курсу Леся Зіновіївна Хрущ розповіла про тематичне наповнення дисципліни, про реалізацію відповідних завдань на кожному практичному занятті та формування конкретних філологічних навичок. Вона продемонструвала роботи, які зобов’язані виконувати і здавати магістри, та запевнила в тому, що далі буде надавати своєму курсу якнайбільшого філологічного спрямування і доповнювати його новою тематикою, спрямованою на поглиблення філологічних знань.

У розмові з викладачами магістри першого курсу спеціальності 035 Філології, які навчаються за названою освітньою програмою, висловлювали своє задоволення від отриманих комп’ютерних навичок, ділилася досягненнями у набутті практичного досвіду й необхідних знань щодо володіння сучасними інформаційними системами, платформами і застосування їх у власній філологічній підготовці. Вони ознайомилися із загальними та фаховими компетентностями, які будуть реалізовані в процесі викладання дисципліни «Інформаційні технології у філологічній науці» та з програмними результатами навчання, яких слід очікувати після виконання програми цього курсу.