Профорієнтаційні зустрічі з ліцеїстами

Під керівництвом доцентки кафедри української мови, кандидатки філологічних наук  Ґрещук Валентини Василівни та професора кафедри української мови, доктора філологічних наук Ґрещука Василя Васильовича маґістри й бакалаври Факультету філології провели профорієнтаційні зустрічі з майбутніми абітурієнтами.

Студентка групи УМЛсо-11м Факультету філології Костів Іванна організувала профорієнтаційний захід для абітурієнтів Тустанського ліцею Дубовецької сільської ради, де вже працює вчителем. Маґістрантка не лише розповіла майбутнім студентам про Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, його переваги й перспективи навчання на спеціальностях Факультету філології, а й поділилася особистими враженнями від навчання, продемонструвала презентацію про умови вступу, спеціальності, специфіку навчання та насичене студентське життя на факультеті.  Маґістрантка закцентувала увагу на важливості й затребуваності цієї професії у такий важкий для нашої країни час.

Таку ж зустріч під керівництвом професора кафедри української мови, доктора філологічних наук Василя Ґрещука провела з одинадцятикласниками на базі Делятинського ліцею №2 маґістрантка Факультету філології Тимінська Василина (група УМЛс/о-21м). Василина працює вчителем української мови у цьому ліцеї і ознайомила старшокласників із освітньою програмою “Середня освіта (українська мова та література)”, розповіла про перелік професій, які можна опанувати на Факультеті філології, поділилася інформацією про вступні іспити, навчальні дисципліни, види практик та насичене позааудиторне студентське життя. Особливим моментом зустрічі було знайомство учнів із поетичною збіркою Валентини Василівни “Ми зустрінемось там, де не буде війни…”. Ліцеїсти мали змогу послухати поезію про мову з уст самої авторки, яка завітала на зустріч, та виявили неабияке зацікавлення ліричним щоденником авторки.

Профорієнтаційну роботу для своїх гуртківців Міського центру дитячої та юнацької творчості з ініціативи директорки навчально-наукового Інституту українознавства, доцентки кафедри української мови, кандидатки філологічних наук  Ґрещук Валентини Василівни провела Антоняк Ірина (УМЛсо-11м). Вона детально розповіла про роботу факультету, його підрозділи, цікаві студентські події та закцентувала увагу на тому, що мова – це не лише інструмент спілкування, а глибинне джерело, яке надзвичайно цікаво досліджувати.

Сподіваємося, що такі зустрічі будуть корисними для майбутніх абітурієнтів, оскільки допоможуть зробити правильний вибір у майбутньому.

Цікавим і насиченим є загалом навчання на Факультеті філології. Під керівництвом директорки навчально-наукового Інституту українознавства, кандидатки філологічних наук, доцентки кафедри української мови Ґрещук Валентини Василівни творчо проходять заняття на 3 курсі з Методики викладання української мови. Студентки групи УМЛсо-31 на лабораторних заняттях мають можливість моделювати уроки з української мови, використовуючи дидактичний матеріал. Важливою складовою на уроках з української мови є словникова робота. Послуговуючись двотомним словником “ГУЦУЛЬСЬКА ДІАЛЕКТНА ЛЕКСИКА ТА ФРАЗЕМІКА В УКРАЇНСЬКІЙ ХУДОЖНІЙ МОВІ” та Додатоком до цієї лексикографічної праці Онімна лексика. / Відповідальний редактор Василь ҐРЕЩУК. Івано-Франківськ: Місто НВ, 2023. 404 с., авторами якого є вчені Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Василь Ґрещук та Валентина Ґрещук, студенти поглибили свої знання про гуцульський діалект, творчо підібрали завдання, які в подальшому можна використати в навчальній діяльності. У ролі вчителя на занятті були Малета Оксана, яка змоделювала урок з розвитку зв’язного мовлення та Грогожник Христина, яка змоделювала урок про звуки мови.

Уміння та навички, які студентки набувають під час вивчення курсу “Методика викладання української мови”, неодмінно допоможуть їм під час проходження виробничої навчально-виховної педагогічної практики у майбутньому. Ось як висловлюють свої сподівання щодо майбутньої практики бакалаврантки: “Надіємося, що під час виробничої навчально-виховної педагогічної практики ми зуміємо зреалізувати свої знання на уроках у ліцеях м.Івано-Франківська. Щиро дякуємо Валентині Василівні Ґрещук за можливість спробувати себе в ролі вчителя та зробити перші кроки моделювання уроків. Із нетерпінням чекаємо початку виробничої навчально-виховної педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти”.

 

 

Бажаємо успіхів нашим студентам!